По време на обработката на хидравличните агрегати, продуктът образува защитно металокерамично покритие върху повърхностите на детайли от помпени, задействащи и разпределителни устройства на хидравличните системи. В резултат на третирането се подобрява и повишава коефициента на полезно действие на системата.
ПРЕДИМСТВА :
Намалява съпротивлението при въртенето на волана;
Подобрява цялостното представянето на хидравличната помпа още в първите 50 -100 км;
Намалява шума в хидравличната помпа и вибрациите на волана;
Защитава детайлите, при аварийно изтичане на хидравличното масло;
Подобряване точността на работа на хидравликата;
Продуктът е съвместим с хидравличните масла ATF: Type A, Type F, Dexron, Mercon и специални LHM и CHF. Не встъпва с тях в химични реакции и не изменя техния вискозитет.
НАЧИН НА УПОТРЕБА:
Преди поставяне, продуктът трябва да бъде на стайна температура;
Поставете една опаковка в 30- 50 мл. хидравлична течност, загрята до +35 °С;
Сменете хидравличното масло, ако то не е сменяно предходните 40 000 км. или 3 години, или маслото е видимо замърсено (сменило оригиналният си цвят, непрозрачно и др.);
Изсипете сместа от маслото и ревитализанта в резервоара за хидравлична течност;
2-3 мин след поставянето, раздвижете волана от крайно ляво до крайно дясно за около 5 минути;
Процеса на възстановяване се счита за приключен след пробег от 1500 км или 50 часа на експлоатация.
Обем на хидравличната система в литри |
1-2 |
2-5 |
5-8 |
Брой спринцовки (8 мл.) |
1 |
2 |
3 |
Приложение в резервоара за хидравлична течност |
еднократно |
еднократно |
еднократно |
ВНИМАНИЕ !!!
Подобряване работата на хидравликата започва още с първите километри;
Ако в рамките на 100 км. не бъде усетена промяна, то най-вероятно причината е в погрешна диагностика;
ОПАКОВКА:
Спринцовка 8 мл., XA 10032