Изберете модификация и двигател

    МодификацияГодинаТип

    Спирачна помпа за DACIA NOVA 04/1996 до 03/2003 хетчбек

    Спирачна помпа за DACIA NOVA

    Ако търсите Спирачна помпа за DACIA NOVA може да разгледате нашите предложения

    Спирачната помпа играе много важна роля в хидравличната спирачна система на автомобила. Функцията, която изпълнява в спирачната уредба на превозното средство е да преобразува механичната енергия, получена при натискането на спирачния педал в хидравлична енергия, която да подаде към спирачната течност.

    Върху спирачната помпа има монтирано казанче, в което има спирачна течност. Когато бъде натиснат педала на спирачките, неговата сила (механична енергия) се предава към спирачната помпа, която избутва под налягане спирачната течност към цилиндрите на колелата. Оттам течността избутва буталата към накладките, карайки ги да притиснат спирачните дискове и автомобила да спре.

    Добрата новина е, че при добра и навременна поддръжка спирачната помпа е проектирана от производителите така, че да може да издържи през целия живот на автомобила. Тази авточаст е произведена от материали с висока устойчивост, които могат да понесат големи натоварвания. Въпреки това, понякога се налага тя да бъде подменена.

    Симптомите, които алармират, че нещо не е наред в спирачната помпа са намаляване на спирачната ефективност, загуба на налягане на помпата, което може да доведе до внезапно потъване на педала на спирачката и други.

     

    Dacia е марка румънски автомобили, част от групата „Renault“. Главното управление на марката се разполага в Миовени, Румъния. В заводите на Dacia работят общо 12 532 служители.

    Историята на този автомобилен производител на автомобили е богата и започва в далечната  1966 г. Тогава  френският автомобилен концерн стартира строителството на завода в Colabasi (понастоящем Mioveni) разположен до град Питещ. производството на първите Дачии през 1968г., Това са модификацията 1100 (Рено 8) и 1100S, оборудвана с по-мощен двигател за нуждите на полицията и за състезания. Обаче нито един от общо близо 37-те хиляди модела не е запазен.

    В чест на парада на  23 август 1969 е показана легендарния модел Дачия 1300  в два града: Букурещ и Париж. Нейната  модификация 1301 SuperLux тогава се  използва от комунистическата номенклатура. Автомобилът е оборудван снабдена с радио, две ветроустойчиви странични огледала и други. После се появяват моделите 1300 Break и S линейка.

    Лицензът на Рено изтича през 1978г. и румънският модел 1310 се появава на бял свят през 1979г.  1310  е фейслифт на 1300 и се отличава  с иновативни и модерни дизайнерски решения като например  кръгли предни фарове, по-големи задни стопове,  както и по-нов интериор.

    Базиран на този модел е Дачия Денем, който се появава във Велиокбритания който е доста по-модерен от 1310, които е главно за соцпазара.  

    Продажбите на този модел са силно ограничени и в момента няма данни за запазени екземпляри.  Аро 10, който е  известен още като Дачия Дъстър и пикап-версията му се продават до 1990 г.

    Освен тези модели и техните модификации през 1979 година в Брашов е произведено спортно купе на базата на „1310“.

    Най-търсени резервни части за DACIA NOVA

    Масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, спирачни накладки, спирачни дискове, ангренажен ремък комплект , пистов ремък, обтегач на пистовия ремък, чистачки, съединител и маховик, амортисьори, пружини, носачи, шарнири, кормилни накрайници, биелетки, тампони на носачите, дебитомер, EGR клапан, ламбда сонда, дроселова клапа.

     

    Ако търсите оригинални авточасти за Dacia, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

    Спирачна помпа за DACIA NOVA предлагаме на различни производители като: ASHUKI, TOPRAN

    Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.