Лагер помпа за SUZUKI

Ако търсите Лагер помпа за SUZUKI може да разгледате нашите предложения

Независимо от това дали автомобилът е с ръчна или с хидравлична трансмисия, съединителят работи по един и същ начин. Той осигурява свързването между двигателя и неговата трансмисия, за да гарантира плавното движение на автомобила при превключване на предавките.

Как работи лагер помпата? Съединителят се състои от притискателен диск, който притиска феродовия диск към маховика. Главината на диска е свързана към основния вал и има способността да се движи свободно край него. Пружините, които са разположени върху корпуса на главината играят ролята на виброуловител и осигуряват плавен ход.

За да се създаде необходимото усилие за плавна смяна на предавките, лагер помпата влиза в своята роля. Тя е връзката между задвижването и съединителя, тъй като е прикрепена към вилка с лост, в края на който е прикрепен друг кабел или лост, водещ към педала на съединителя. Предаването на въртящ момент към лагер помпата се осъществява само когато педалът на съединителя е натиснат.

Тъй като лагер помпата е подложена на тежки натоварвания, износването ѝ е доста често срещан проблем.

Факти за марката

SUZUKI (http://www.globalsuzuki.com) е японска марка автомобили, произвеждани от концерна Motor Suzuki Corporation.

Компанията Suzuki е създадена през 1909 г. и първоначално е произвеждала висококачествени тъкачни станове. През 30 - те години на 20 век Suzuki се преориентира и започва производство на граждански автомобили, но избухването на Втората Световна Война осуетило плановете ѝ да изкара на пазара автомобили със собствена марка.

Suzuki e основана през 1909 г. от Мичио Сузуки в малкото крайбрежно селце Хамамацу. Копринената промишленост спомага да се даде тласък в развитието на компанията, за която Сузуки произвежда тъкачни станове..

Мичио Сузуки изобретява и патентова нов вид тъкачен стан през 1929г., който започва да се изнася и в чужбина. Въпреки че становете жънат успех, Мичио разбира, че продуктите му се нуждаят от диверсификация и се насочва към автомобилостроенето.

Впоследствие през 1939 г. се появяват първите прототипи на автомобили. Те са с водно охлаждане, 4 цилиндъра и 13 конски сили. Развитието на тези прототипи обаче претърпява застой заради избухването на  Втора световна война.

След катго войната свършва компанията започва да произвежда на мотоциклети и мотопеди, а малко по-късно и показва  първия си автомобил с марката Сузуки.

Днес автомобилите на Motor Suzuki Corporation са познати и обичани в цял свят, а японската компания се нарежда сред водещите автомобилни компании.

Топ марки Suzuki Alto Baleno Celerio Grand Vitara Ignis Jimny Splash Suzuki Kizashi SX4

Най-търсени резервни части за SUZUKI

Съединител комплект, DSG съединител, Маховик, Притискателен диск, Феродов диск, Аксиален лагер, Лагер помпа

Ако търсите оригинални Лагер помпа за SUZUKI, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Лагер помпа за SUZUKI предлагаме на различни производители като: BIRTH, CORTECO, FEBI BILSTEIN, JP GROUP, LuK, PE Automotive, SACHS, SASIC, STC, TOPRAN