Лагер помпа за SUBARU

Ако търсите Лагер помпа за SUBARU може да разгледате нашите предложения

Независимо от това дали автомобилът е с ръчна или с хидравлична трансмисия, съединителят работи по един и същ начин. Той осигурява свързването между двигателя и неговата трансмисия, за да гарантира плавното движение на автомобила при превключване на предавките.

Как работи лагер помпата? Съединителят се състои от притискателен диск, който притиска феродовия диск към маховика. Главината на диска е свързана към основния вал и има способността да се движи свободно край него. Пружините, които са разположени върху корпуса на главината играят ролята на виброуловител и осигуряват плавен ход.

За да се създаде необходимото усилие за плавна смяна на предавките, лагер помпата влиза в своята роля. Тя е връзката между задвижването и съединителя, тъй като е прикрепена към вилка с лост, в края на който е прикрепен друг кабел или лост, водещ към педала на съединителя. Предаването на въртящ момент към лагер помпата се осъществява само когато педалът на съединителя е натиснат.

Тъй като лагер помпата е подложена на тежки натоварвания, износването ѝ е доста често срещан проблем.

 

Факти за марката

SUBARU (http://www.subaru-global.com) се наричат японска марка автомобили, които се произвеждат от Fuji Heavy Industries. Концернът FHI е наследник на Самолети Nakajima.

Subaru е била официално основана от Chikuhei Nakajima през 1917 год. като Лаборатория за самолетни изследвания. Била е разположена е в Gunma Prefecture, на около 100 км северно от Токиоблизо  до базата на Subaru.

До края на Втората Световна Война японската компания се е занимавала основно със самолетостроене и е била една от добре познатите и водещи компании в Япония.

Субару прави първи крачки в авитационния и автомобилния бизнес през периода 1917-1953. Създателят й Nakajima е бил най-големият син на фермер от Gunma Prefecture. Когато е на 19 години той влиза в авиационната академия. Тогава  той научава новини за първият успешен полет извършен в САЩ от Wright Brothers. Nakajima е впечатлен от романтиката на небето.

След края на войната и капитулацията на страната, Fuji Heavy Industries е разделена на няколко отделни компании. През 1954 г. Kendzi Kita обединява няколко от компаниите и започва производство на автомобили с марката SUBARU. (Името на търговската марка SUBARU на японски означава съзвездието Плеяди и е избрано от самия Кита.)

През 1954 FHI показва прототипа на автомобил за пътници Р -1. Той е наречен Subaru 1500, а през следващите години използва първото произведено еднокорпусно купе в Япония. Този автомобил осигурява комфортно возене и стабилност на пътя благодарение на своето предно предаване

SUBARU се отличават с добри технически характеристики, достъпна цена и симпатичен дизайн.

 

Топ модели Subaru Subaru 22B STI Subaru Baja Subaru BRAT Subaru WRX and WRX STI Subaru 360 Subaru Legacy GT Wagon Subaru BRZ Subaru Impreza 2.5RS

 

Най-търсени резервни части за SUBARU

Съединител комплект, DSG съединител, Маховик, Притискателен диск, Феродов диск, Аксиален лагер, Лагер помпа

Ако търсите оригинални Лагер помпа за SUBARU, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Лагер помпа за SUBARU предлагаме на различни производители като: BIRTH, CORTECO, FEBI BILSTEIN, JP GROUP, LuK, PE Automotive, SACHS, SASIC, STC, TOPRAN