водеща втулка, съединител FEBI BILSTEIN
-20%
FEBI BILSTEIN 20.80 лв. 16.64 лв.

Кат. No: 46008

16.64 лв. поръчай

вътрешен диаметър 21,6 мм

външен диаметър 24 мм

тегло 0,15 kg

необходими бройки 1

Препоръчителна цена 20.80 лв.

Наща цена 16.64 лв.

Детайли
водеща втулка, съединител SACHS
-6%
SACHS 30.63 лв. 28.90 лв.

Кат. No: 3114 600 003

28.90 лв. поръчай

брой на дупките за закрепване 2

Препоръчителна цена 30.63 лв.

Наща цена 28.90 лв.

Детайли
водеща втулка, съединител CORTECO
-6%
CORTECO 32.65 лв. 30.80 лв.

Кат. No: 20018430B

30.80 лв. поръчай

вътрешен диаметър 1 26 мм

външен диаметър 1 43 мм

външен диаметър 2 64 мм

дебелина 72,2 мм

материал FPM (Флоур-каучук)

версия Clutch Guide Tube

допълнителен артикул/допълнителна информация 2 със семеринг

вътрешен диаметър 1 26 мм

външен диаметър 1 43 мм

външен диаметър 2 64 мм

дебелина 72,2 мм

материал FPM (Флоур-каучук)

версия Clutch Guide Tube

допълнителен артикул/допълнителна информация 2 със семеринг

Препоръчителна цена 32.65 лв.

Наща цена 30.80 лв.

Детайли
водеща втулка, съединител FEBI BILSTEIN
-25%
FEBI BILSTEIN 65.70 лв. 49.28 лв.

Кат. No: 46101

49.28 лв. поръчай

вътрешен диаметър 24,5 мм

външен диаметър 26,5 мм

тегло 0,1 kg

необходими бройки 1

Препоръчителна цена 65.70 лв.

Наща цена 49.28 лв.

Детайли
изключваща вилка, съединител STC
-7%
STC 65.66 лв. 60.80 лв.

Кат. No: T405707

60.80 лв. поръчай

не е за артикул номер 3817

брой на зъбите 19

дължина 165 мм

дължина 164 мм

ширина 16 мм

тегло 360 g

тегло 370 g

Препоръчителна цена 65.66 лв.

Наща цена 60.80 лв.

Детайли

Лагер помпа за LANCIA

Ако търсите Лагер помпа за LANCIA може да разгледате нашите предложения

Независимо от това дали автомобилът е с ръчна или с хидравлична трансмисия, съединителят работи по един и същ начин. Той осигурява свързването между двигателя и неговата трансмисия, за да гарантира плавното движение на автомобила при превключване на предавките.

Как работи лагер помпата? Съединителят се състои от притискателен диск, който притиска феродовия диск към маховика. Главината на диска е свързана към основния вал и има способността да се движи свободно край него. Пружините, които са разположени върху корпуса на главината играят ролята на виброуловител и осигуряват плавен ход.

За да се създаде необходимото усилие за плавна смяна на предавките, лагер помпата влиза в своята роля. Тя е връзката между задвижването и съединителя, тъй като е прикрепена към вилка с лост, в края на който е прикрепен друг кабел или лост, водещ към педала на съединителя. Предаването на въртящ момент към лагер помпата се осъществява само когато педалът на съединителя е натиснат.

Тъй като лагер помпата е подложена на тежки натоварвания, износването ѝ е доста често срещан проблем.

Най-търсени резервни части за LANCIA

Съединител комплект, DSG съединител, Маховик, Притискателен диск, Феродов диск, Аксиален лагер, Лагер помпа

Ако търсите оригинални Лагер помпа за LANCIA, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Лагер помпа за LANCIA предлагаме на различни производители като: BIRTH, CORTECO, FEBI BILSTEIN, JP GROUP, LuK, PE Automotive, SACHS, SASIC, STC, TOPRAN