Лагер помпа за DAIHATSU

Ако търсите Лагер помпа за DAIHATSU може да разгледате нашите предложения

Независимо от това дали автомобилът е с ръчна или с хидравлична трансмисия, съединителят работи по един и същ начин. Той осигурява свързването между двигателя и неговата трансмисия, за да гарантира плавното движение на автомобила при превключване на предавките.

Как работи лагер помпата? Съединителят се състои от притискателен диск, който притиска феродовия диск към маховика. Главината на диска е свързана към основния вал и има способността да се движи свободно край него. Пружините, които са разположени върху корпуса на главината играят ролята на виброуловител и осигуряват плавен ход.

За да се създаде необходимото усилие за плавна смяна на предавките, лагер помпата влиза в своята роля. Тя е връзката между задвижването и съединителя, тъй като е прикрепена към вилка с лост, в края на който е прикрепен друг кабел или лост, водещ към педала на съединителя. Предаването на въртящ момент към лагер помпата се осъществява само когато педалът на съединителя е натиснат.

Тъй като лагер помпата е подложена на тежки натоварвания, износването ѝ е доста често срещан проблем.

Факти за марката

Пълното име на този японски автомобилен производител е Daihatsu Motor Company Ltd. Създадена е през 1907 г. в Осака, където  се разполага главното управление на производителя. Специализирана е в производството на микролитражни автомобили - Q-клас в Япония или А-класс в Европа. Отпърво името на компанията е било Hatsudoki Seizo Co.Ltd, а главният фокус на дейността ѝ е било производството на двигатели с вътрешно горене. През 1967г. компанията започва сътрудничество със Toyota, а през 2016-та е изцяло закупена от Toyota. През 1998г.  повече от 51,2 % от акциите на компанията отиват собственост на Toyota Motor Corporation.

През 1907г.  компанията  създаването на компанията се осъществява от двамата  професори – Есинки и Туруми от университета в Осака. Те основават компания за производство на двигатели с вътрешно горене предназначени за промишлената сфера. Компанията била наречена  Hatsudoki Seizo Co.,Ltd и произвеждала мотори, задвижвани с природен газ. През 1951-ва година производителя получава и съвременното си название – Дайхацу.

Daihatsu e всъщност най-старият производител на автомобили в Япония. В ролята си на член на Toyota Group, Daihatsu решава да поеме  отговорността и да приеме предизвикателството да разработи идеята за компактните автомобили в световен мащаб през 1998.

Марката Diahatsu в производствен аспект отсъства почти 100 години на пазара. През годините Daihatsu си е спечелила репутация на „експерт в производството на компактни градски коли”.

Тази малка марка за автомобили от страната на изгряващото слънце може да се опише като екзотична в сравнение с другите японски марки автомобили. Марката автомобили тепърва се популяризира и  някои твърдят, че тази липса на популярност на марката е незаслужена.

Най-търсени резервни части за DAIHATSU

Съединител комплект, DSG съединител, Маховик, Притискателен диск, Феродов диск, Аксиален лагер, Лагер помпа

Ако търсите оригинални Лагер помпа за DAIHATSU, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Лагер помпа за DAIHATSU предлагаме на различни производители като: BIRTH, CORTECO, FEBI BILSTEIN, JP GROUP, LuK, PE Automotive, SACHS, SASIC, STC, TOPRAN