Лагер помпа за DACIA

Ако търсите Лагер помпа за DACIA може да разгледате нашите предложения

Независимо от това дали автомобилът е с ръчна или с хидравлична трансмисия, съединителят работи по един и същ начин. Той осигурява свързването между двигателя и неговата трансмисия, за да гарантира плавното движение на автомобила при превключване на предавките.

Как работи лагер помпата? Съединителят се състои от притискателен диск, който притиска феродовия диск към маховика. Главината на диска е свързана към основния вал и има способността да се движи свободно край него. Пружините, които са разположени върху корпуса на главината играят ролята на виброуловител и осигуряват плавен ход.

За да се създаде необходимото усилие за плавна смяна на предавките, лагер помпата влиза в своята роля. Тя е връзката между задвижването и съединителя, тъй като е прикрепена към вилка с лост, в края на който е прикрепен друг кабел или лост, водещ към педала на съединителя. Предаването на въртящ момент към лагер помпата се осъществява само когато педалът на съединителя е натиснат.

Тъй като лагер помпата е подложена на тежки натоварвания, износването ѝ е доста често срещан проблем.

 

Dacia е марка румънски автомобили, част от групата „Renault“. Главното управление на марката се разполага в Миовени, Румъния. В заводите на Dacia работят общо 12 532 служители.

Историята на този автомобилен производител на автомобили е богата и започва в далечната  1966 г. Тогава  френският автомобилен концерн стартира строителството на завода в Colabasi (понастоящем Mioveni) разположен до град Питещ. производството на първите Дачии през 1968г., Това са модификацията 1100 (Рено 8) и 1100S, оборудвана с по-мощен двигател за нуждите на полицията и за състезания. Обаче нито един от общо близо 37-те хиляди модела не е запазен.

В чест на парада на  23 август 1969 е показана легендарния модел Дачия 1300  в два града: Букурещ и Париж. Нейната  модификация 1301 SuperLux тогава се  използва от комунистическата номенклатура. Автомобилът е оборудван снабдена с радио, две ветроустойчиви странични огледала и други. После се появяват моделите 1300 Break и S линейка.

Лицензът на Рено изтича през 1978г. и румънският модел 1310 се появава на бял свят през 1979г.  1310  е фейслифт на 1300 и се отличава  с иновативни и модерни дизайнерски решения като например  кръгли предни фарове, по-големи задни стопове,  както и по-нов интериор.

Базиран на този модел е Дачия Денем, който се появава във Велиокбритания който е доста по-модерен от 1310, които е главно за соцпазара.  

Продажбите на този модел са силно ограничени и в момента няма данни за запазени екземпляри.  Аро 10, който е  известен още като Дачия Дъстър и пикап-версията му се продават до 1990 г.

Освен тези модели и техните модификации през 1979 година в Брашов е произведено спортно купе на базата на „1310“.

Най-търсени резервни части за DACIA

Съединител комплект, DSG съединител, Маховик, Притискателен диск, Феродов диск, Аксиален лагер, Лагер помпа

Ако търсите оригинални Лагер помпа за DACIA, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Лагер помпа за DACIA предлагаме на различни производители като: BIRTH, CORTECO, FEBI BILSTEIN, JP GROUP, LuK, PE Automotive, SACHS, SASIC, STC, TOPRAN

водеща втулка, съединител LuK
-20%
LuK 39.84 лв. 31.87 лв.

Кат. No: 414 0130 10

31.87 лв. поръчай

външен диаметър 40 мм

Препоръчителна цена 39.84 лв.

Наща цена 31.87 лв.

Детайли