Кормилна щанга за DACIA

Ако търсите Кормилна щанга за DACIA може да разгледате нашите предложения

Кормилната щанга е част от кормилната уредба на автомобила и играе много важна роля за предаване на движението на кормилната рейка към колелата на превозното средство. Тъй като често е подложена на големи натоварвания и опън, елементите на щангата често се износват и се налага тяхната навременна подмяна.

Добрата новина е, че рядко се налага да бъде подменена кормилната щанга като цялостен детайл. Обикновено се износват отделни нейни елементи като накрайници, ябълковидни болтове и други.

Няма точно определен период, в който кормилната щанга трябва да се прегледа и ако се налага да се подмени, но има няколко основни индикации, които подсказват, че е време да се предприемат подобни стъпки.

Вероятността някой от елементите или кормилната щанга да трябва да бъдат подменени е голяма, ако по време на шофиране автомобилът „дърпа” на една страна, ако гумите се износват неравномерно по вътрешния или външния ръб или ако при завой или паркиране се чува чукане и свистене от предната част на автомобила.

 

Dacia е марка румънски автомобили, част от групата „Renault“. Главното управление на марката се разполага в Миовени, Румъния. В заводите на Dacia работят общо 12 532 служители.

Историята на този автомобилен производител на автомобили е богата и започва в далечната  1966 г. Тогава  френският автомобилен концерн стартира строителството на завода в Colabasi (понастоящем Mioveni) разположен до град Питещ. производството на първите Дачии през 1968г., Това са модификацията 1100 (Рено 8) и 1100S, оборудвана с по-мощен двигател за нуждите на полицията и за състезания. Обаче нито един от общо близо 37-те хиляди модела не е запазен.

В чест на парада на  23 август 1969 е показана легендарния модел Дачия 1300  в два града: Букурещ и Париж. Нейната  модификация 1301 SuperLux тогава се  използва от комунистическата номенклатура. Автомобилът е оборудван снабдена с радио, две ветроустойчиви странични огледала и други. После се появяват моделите 1300 Break и S линейка.

Лицензът на Рено изтича през 1978г. и румънският модел 1310 се появава на бял свят през 1979г.  1310  е фейслифт на 1300 и се отличава  с иновативни и модерни дизайнерски решения като например  кръгли предни фарове, по-големи задни стопове,  както и по-нов интериор.

Базиран на този модел е Дачия Денем, който се появава във Велиокбритания който е доста по-модерен от 1310, които е главно за соцпазара.  

Продажбите на този модел са силно ограничени и в момента няма данни за запазени екземпляри.  Аро 10, който е  известен още като Дачия Дъстър и пикап-версията му се продават до 1990 г.

Освен тези модели и техните модификации през 1979 година в Брашов е произведено спортно купе на базата на „1310“.

Най-търсени резервни части за DACIA

Кормилен накрайник, Кормилна щанга, Хидравлична помпа, Кормилна рейка, Кормилна колона, Датчик ъгъл на завиване, Демпер - успокоител, Маншон рейка, Хебел, Казанче хидравлика, Хидравличен маркуч

Ако търсите оригинални Кормилна щанга за DACIA, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Кормилна щанга за DACIA предлагаме на различни производители като: