страна на монтаж от страната на трансмисията
вътрешни зъби от страната на дифер. свързване с свързв.вал 25
диаметър 1 25,59 мм
ширина 1 27,82 мм
обща дължина 56,34 мм
диаметър триподна ролка /мм/ 37,14
ширина 12,41 мм
болт (щифт) 1 20,43 мм
Препоръчителна цена 69.34 лв.
Наща цена 64.20 лв.
Детайливътрешни зъби от страната на дифер. свързване с свързв.вал 25
диаметър триподна ролка /мм/ 37
Препоръчителна цена 77.22 лв.
Наща цена 71.50 лв.
Детайлистрана на монтаж от страната на колелото
външни зъби от страна на колелото 25
вътрешни зъби от страната на колелото 33
диаметър на уплътнителен пръстен 52 мм
вид на шарнира сферично каре (за предаване на постоянно движение)
задвижваща ос с пръстен за ABS
дължина 160 мм
външен диаметър 90 мм
брой на зъбите на ABSпръстен 29
Препоръчителна цена 104.00 лв.
Наща цена 88.40 лв.
Детайливид на шарнира сферично каре (за предаване на постоянно движение)
външни зъби от страна на колелото 33
вътрешни зъби от страната на колелото 25
диаметър на уплътнителен пръстен 52 мм
брой на зъбите на ABSпръстен 29
външен диаметър 90 мм
преработен механично без шийка във вътрешната част
материал гума
Препоръчителна цена 108.02 лв.
Наща цена 99.10 лв.
Детайливъншни зъби от страна на колелото 33
вътрешни зъби от страната на колелото 27
диаметър на уплътнителен пръстен 59 мм
външен диаметър 98 мм
брой на зъбите на ABSпръстен 29
преработен механично с канал във вътрешната част
материал гума
Препоръчителна цена 118.81 лв.
Наща цена 109.00 лв.
Детайлистрана на монтаж от страната на колелото
вид на шарнира сферично каре (за предаване на постоянно движение)
външни зъби от страна на колелото 30
вътрешни зъби от страната на колелото 23
диаметър на уплътнителен пръстен 52,2 мм
преработен механично с канал във вътрешната част
диаметър 1 20,34 мм
диаметър на шарнира 84,5
дължина 153,75 мм
мярка на резбата M24x1.5
Препоръчителна цена 145.00 лв.
Наща цена 111.65 лв.
Детайливъншни зъби от страна на колелото 30
вътрешни зъби от страната на колелото 27
диаметър на уплътнителен пръстен 59 мм
външен диаметър 98 мм
брой на зъбите на ABSпръстен 29
преработен механично с канал във вътрешната част
материал гума
Препоръчителна цена 129.80 лв.
Наща цена 118.00 лв.
Детайлимярка на резбата M24x1.5
външни зъби от страна на колелото 30
вътрешни зъби от страната на колелото 27
диаметър на уплътнителен пръстен 59 мм
брой на зъбите на ABSпръстен 29
външен диаметър 98 мм
преработен механично с вмъкване отвътре(в средата)
Препоръчителна цена 164.28 лв.
Наща цена 148.00 лв.
Детайлимярка на резбата M22x1.5
външни зъби от страна на колелото 33
вътрешни зъби от страната на колелото 27
диаметър на уплътнителен пръстен 59 мм
брой на зъбите на ABSпръстен 29
външен диаметър 98 мм
преработен механично с вмъкване отвътре(вътре)
Препоръчителна цена 171.36 лв.
Наща цена 153.00 лв.
Детайлистрана на монтаж от страната на колелото
вид на шарнира сферично каре (за предаване на постоянно движение)
външни зъби от страна на колелото 30
вътрешни зъби от страната на колелото 27
брой на зъбите на ABSпръстен 29
ABSпръстен 86,5 мм
диаметър на уплътнителен пръстен 59 мм
преработен механично с канал във вътрешната част
диаметър на шарнира 98
дължина 159,3 мм
допълнителен артикул/допълнителна информация 2 с коронна гайка
мярка на резбата M24x1.5
Препоръчителна цена 218.00 лв.
Наща цена 161.32 лв.
Детайливид на шарнира сферично каре (за предаване на постоянно движение)
външни зъби от страна на колелото 33
вътрешни зъби от страната на колелото 25
брой на зъбите на ABSпръстен 29
ABSпръстен 78 мм
диаметър на уплътнителен пръстен 52 мм
преработен механично с канал във вътрешната част
диаметър на шарнира 90
дължина 153,6 мм
мярка на резбата M22x1.5
Препоръчителна цена 193.23 лв.
Наща цена 171.00 лв.
ДетайлиАко търсите Каре за полуоска за SAAB може да разгледате нашите предложения
Карето за полуоска е важна част от задвижващата система на автомобила. Основната функция, която изпълнява е да предава задвижващия момент към колелата. Каретата са основно два вида - вътрешно и външно, а разликата между тях е, че вътрешното се монтира от вътрешната страна (между скоростната кутия и полуоската), а външното се монтира откъм гумата (свързва полуоската и главината). По своята структура карето за полуоска много прилича на лагер. В него има сачми, които се движат между две повърхности. Експертите съветват да се прави редовна инспекция на състоянието на предпазния маншон и на карето за полуоска, тъй като независимо, че карето има живот от 80 000 - 100 000 км., натоварването на което е изложено е много голямо и животът му може да бъде силно съкратен. Една от индикациите, че карето е за смяна е появата на скърцане или силно свистене от окачването, които се чуват по време на движение на автомобила и особено по време на взимане на завой.Факти за марката
SAAB (https://saabgroup.com) е шведска автомобилна компания, основана през 1937 година в град Тролхетан. През 1939 г. компанията се слива със самолетостроителната компания ASJA и по време на ВСВ произвежда основно бойни самолети за шведската авиация.
Така главното учреждение на SAAB се мести в Линшьопинг, където е първоначално базирана ASJA. По време на Втората световна война компанията произвежда бойни самолети, но скоро след като войната приключва компанията се насочва върху производството на автомобили.
„SAAB“ (съкратено от думите на шведски: Svenska aeroplanaktiebolagete – Свенска аерупланактиебулагете) е компания специализирана в производството на авиационна техника, както и автомобили и специализирано компютърно оборудване в някои бивши дъщерни компании.
Първата кола на компанията се появява през 1947 г. – 92001. SAAB бързо се превръща в една конкурентоспособна компания, която създава надеждна и издръжлива техника. Притежава 2 дъщерни компании – Saab automobile (автомобилостроителна) и DataSaab (специализирани компютърни системи).
След Втората Световна Война автомобилната компания SAAB фокусира усилията си в производството на автомобили и за кратък период от няколко години се превръща в автомобилна компания, която създава автомобили, които се характеризират с безопасност, високо качество и иновативен стил.
През 1989 г. шведската компания продава контролния пакет акции на General Motors, а година по-късно е изкупена напълно от General Motors.
През 2011 г. SAAB обявява банкрут и е закупена от шведско - японско - китайския консорциум National Electric Vehicle Sweden.
Няколкото години, в които липсва производство на автомобили SAAB приключва, когато през 2013 г. шведите пускат на пазара новия модел 9 - 3.
Топ модели SAAB Saab 9-3. The Saab 9-3 is a compact executive car produced by the Swedish automaker Saab Automobile Saab 9-5. The Saab 9-5 was an executive car produced by the Swedish automobile maker Saab Automobile Saab 900 Saab ConvertibleЛагер главина, Висящ лагер, Каре - кардан, Главина, Каре за полуоска, Маншон за каре, Кардан, Диференциал, Полуоска
Ако търсите оригинални Каре за полуоска за SAAB, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto
Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.
Каре за полуоска за SAAB предлагаме на различни производители като: