Каре за полуоска за DACIA

    Авточасти / Каре за полуоска / Каре за полуоска DACIA

Каре за полуоска за DACIA

Ако търсите Каре за полуоска за DACIA може да разгледате нашите предложения

Карето за полуоска е важна част от задвижващата система на автомобила. Основната функция, която изпълнява е да предава задвижващия момент към колелата. Каретата са основно два вида - вътрешно и външно, а разликата между тях е, че вътрешното се монтира от вътрешната страна (между скоростната кутия и полуоската), а външното се монтира откъм гумата (свързва полуоската и главината).

По своята структура карето за полуоска много прилича на лагер. В него има сачми, които се движат между две повърхности.

Експертите съветват да се прави редовна инспекция на състоянието на предпазния маншон и на карето за полуоска, тъй като независимо, че карето има живот от 80 000 - 100 000 км., натоварването на което е изложено е много голямо и животът му може да бъде силно съкратен.

Една от индикациите, че карето е за смяна е появата на скърцане или силно свистене от окачването, които се чуват по време на движение на автомобила и особено по време на взимане на завой.

 

Dacia е марка румънски автомобили, част от групата „Renault“. Главното управление на марката се разполага в Миовени, Румъния. В заводите на Dacia работят общо 12 532 служители.

Историята на този автомобилен производител на автомобили е богата и започва в далечната  1966 г. Тогава  френският автомобилен концерн стартира строителството на завода в Colabasi (понастоящем Mioveni) разположен до град Питещ. производството на първите Дачии през 1968г., Това са модификацията 1100 (Рено 8) и 1100S, оборудвана с по-мощен двигател за нуждите на полицията и за състезания. Обаче нито един от общо близо 37-те хиляди модела не е запазен.

В чест на парада на  23 август 1969 е показана легендарния модел Дачия 1300  в два града: Букурещ и Париж. Нейната  модификация 1301 SuperLux тогава се  използва от комунистическата номенклатура. Автомобилът е оборудван снабдена с радио, две ветроустойчиви странични огледала и други. После се появяват моделите 1300 Break и S линейка.

Лицензът на Рено изтича през 1978г. и румънският модел 1310 се появава на бял свят през 1979г.  1310  е фейслифт на 1300 и се отличава  с иновативни и модерни дизайнерски решения като например  кръгли предни фарове, по-големи задни стопове,  както и по-нов интериор.

Базиран на този модел е Дачия Денем, който се появава във Велиокбритания който е доста по-модерен от 1310, които е главно за соцпазара.  

Продажбите на този модел са силно ограничени и в момента няма данни за запазени екземпляри.  Аро 10, който е  известен още като Дачия Дъстър и пикап-версията му се продават до 1990 г.

Освен тези модели и техните модификации през 1979 година в Брашов е произведено спортно купе на базата на „1310“.

Най-търсени резервни части за DACIA

Лагер главина, Висящ лагер, Каре - кардан, Главина, Каре за полуоска, Маншон за каре, Кардан, Диференциал, Полуоска

Ако търсите оригинални Каре за полуоска за DACIA, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Каре за полуоска за DACIA предлагаме на различни производители като: