Дроселовата клапа за DACIA

Ако търсите Дроселовата клапа за DACIA може да разгледате нашите предложения

Дроселовата клапа най-общо казано регулира подаването на въздух или смес за двигателя с вътрешно горене. В зависимост от концепцията на двигателя дроселовата клапа може да има различни цели.

При бензиновите двигатели, скоростта и мощността се регулират чрез дозирането на свеж въздух или смес, като тази регулация се извършва от дроселовата клапа.

Дизеловите двигатели не се нуждаят от подобна клапа, но въпреки това в новите модели дизелови автомобили има такава, като функцията ѝ е да намалява количеството на входящия въздух, с цел да се улесни прецизното управление на циркулацията на отработените газове и да спира двигателя да се тресе, когато се стартира.

Дроселовата клапа е монтирана в системата за входящ въздух на двигателя с вътрешно горене. Ъгълът на отваряне на клапана определя колко свеж въздух или въздух/гориво ще се вливат в цилиндрите.

 

Dacia е марка румънски автомобили, част от групата „Renault“. Главното управление на марката се разполага в Миовени, Румъния. В заводите на Dacia работят общо 12 532 служители.

Историята на този автомобилен производител на автомобили е богата и започва в далечната  1966 г. Тогава  френският автомобилен концерн стартира строителството на завода в Colabasi (понастоящем Mioveni) разположен до град Питещ. производството на първите Дачии през 1968г., Това са модификацията 1100 (Рено 8) и 1100S, оборудвана с по-мощен двигател за нуждите на полицията и за състезания. Обаче нито един от общо близо 37-те хиляди модела не е запазен.

В чест на парада на  23 август 1969 е показана легендарния модел Дачия 1300  в два града: Букурещ и Париж. Нейната  модификация 1301 SuperLux тогава се  използва от комунистическата номенклатура. Автомобилът е оборудван снабдена с радио, две ветроустойчиви странични огледала и други. После се появяват моделите 1300 Break и S линейка.

Лицензът на Рено изтича през 1978г. и румънският модел 1310 се появава на бял свят през 1979г.  1310  е фейслифт на 1300 и се отличава  с иновативни и модерни дизайнерски решения като например  кръгли предни фарове, по-големи задни стопове,  както и по-нов интериор.

Базиран на този модел е Дачия Денем, който се появава във Велиокбритания който е доста по-модерен от 1310, които е главно за соцпазара.  

Продажбите на този модел са силно ограничени и в момента няма данни за запазени екземпляри.  Аро 10, който е  известен още като Дачия Дъстър и пикап-версията му се продават до 1990 г.

Освен тези модели и техните модификации през 1979 година в Брашов е произведено спортно купе на базата на „1310“.

Най-търсени резервни части за DACIA

Диса клапа, Релета, Ламбда сонда, ЕГР клапан, Дроселовата клапа, Датчик налягане масло, Дебитомер, Импулсен датчик, Датчик обороти, Потенциометър на педала за газта, Моторче за празен ход, Датчик колянов вал, Други датчици, Датчик разпределителен вал

Ако търсите оригинални Дроселовата клапа за DACIA, ще ги откриете на страниците на онлайн магазин Nas Auto

Можем да организираме експресна доставка за: София, Пловдив, Варна, Бургас, Варна, Плевен, Русе, Хасково, Стара Загора, Велико Търново и други градове на България.

Дроселовата клапа за DACIA предлагаме на различни производители като: